TILBAGE TIL FORÅRETS AKTIVITETSKONKURRENCE

FRISKOP METODEN

Friskops mål er at få flere til at være aktive. For at opnå dette har vi i mange år udviklet en metode, som vi ved engagere bredt. Enkelt, sjovt og ufarligt er nøgleord i vores kampagner.
 

Sjov

Vi er optaget af, at vores aktivitetskampagner er noget, som er sjovt at gøre sammen. Derefter er det vigtigt at fokusere på et motiverende og sjovt mål med enkle konkurrenceregler. Hos Friskop sætter vi mål, der er sjove for alle og ikke kun for dem, der allerede træner.

 

Passer til alle

At gå er en af de mest populære motionsformer i Danmark, og noget som de fleste mennesker kan gøre. Du behøver hverken specielt udstyr, eller at være i særlig god fysisk form. Derfor tæller det at gå altid i vores kampagner. Og selvfølgelig kan alle indtaste deres favoritaktivitet. Alle aktiviteter tæller.

 

Socialt

Som et hold skal alle bidrage til at nå målet i tide. Dette lille konkurrenceelement gør, at I motiveres til at være aktiv i hele perioden. Det har også en positiv effekt på arbejdsmiljøet, og det er ekstra sjovt for alle at have noget fælles at tale om.

 

Enkelt

Enkelhed er et nøgleord. Det skal være enkelt at forstå målet og konkurrencereglerne, enkelt at være med og at indtaste aktivitet. Vi har ikke fundet nogen måleenheder, der er enklere at forstå end skridt. Derfor bruger vi skridt som en måleenhed i alle vores kampagner. Alle aktiviteter konverteres til skridt ved hjælp af vores aktivitetstabel. Hvis du bruger vores app, tæller den indbyggede skridttæller automatisk dine skridt og overfører dem til din kampagneside.

 

Populært

Fokus på fysisk aktivitet på arbejdspladsen bliver værdsat blandt de ansatte, og mange virksomheder deltager i vores kampagner. I vores aktivitetskampagner svarer 9 ud af 10, at de syntes at det er vigtigt at lave sundhedsfremmende aktiviteter på arbejdspladsen.

 

Uden administration

Vi administrerer kampagnen fra start til slut og undervejs har I fuld support. Alt hvad I behøver at gøre for at være med er er at tilmelde jer, så ordner vi resten.